Юридичний портал Томаківщини
Меню сайта

Категорії розділу
Мои статьи [25]

Адвокат

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Інформація про стан розгляду поданої органу державної реєстрації прав, нотаріусу заяви (запиту)

Пошук відомостей в ЄДР

Статистика

Нравится
Главная » Статьи » Мои статьи

Звітна інформація РУЮ з правової освіти за І півріччя 2011 року

Томаківським районним управлінням  юстиції, відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.02.2007 №47/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2007 за  №125/13392 (із змінами), протягом 6 місяців 2011 року з питань здійснення методичного керівництва правовою роботою в місцевих органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах, організаціях району проведено наступну роботу.

 1. За звітний період здійснено 7 перевірок стану правової роботи в державних установах, підприємствах, організаціях району, зокрема:

1) 28.01.2011 в Територіальному центру соціального обслуговування пенсіонерів, одиноких, непрацездатних громадян та інвалідів Томаківського району Дніпропетровської області проведена планова перевірка.

10.03.2011 року Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів, одиноких, непрацездатних громадян та інвалідів Томаківського району Дніпропетровської області надав інформацію щодо усунення недоліків та виконання рекомендацій, зазначених в довідці.

2) 01.02.2011 в управлінні праці та соціального захисту населення Томаківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області районним управлінням юстиції самостійно проведена контрольна перевірка стану правової роботи.

24.02.2011 року управління праці та соціального захисту населення Томаківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області надав інформацію щодо усунення недоліків та виконання рекомендацій, зазначених в довідці.

3) 11.03.2011 в Томаківському районному центрі зайнятості Дніпропетровської області районним управлінням юстиції самостійно проведена планова перевірка стану правової роботи.

04.05.2010 року Томаківський районний центр зайнятості Дніпропетровської області надав інформацію щодо усунення недоліків та виконання рекомендацій, зазначених в довідці.

4) 27.04.2011 в управлінні агропромислового розвитку Томаківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області проведена планова перевірка, спільно з начальником юридичного відділу Томаківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області Сафонюком І.М.

23.05.2010 року від управління агропромислового розвитку Томаківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області надійшла інформацію щодо усунення недоліків та виконання рекомендацій, зазначених в довідці.

5) 12.05.2011 в відділі освіти Томаківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області проведена планова перевірка, спільно з начальником головним спеціалістом юридичного відділу Томаківської районної державної адміністрації та головним спеціалістом юридичного відділу Томаківської районної державної адміністрації Мішко М.В..

Інформація про розгляд довідки, яка була надана за результатами перевірки стану правової роботи станом на звітну дату не надходила в зв’язку з не закінченням терміну подання відповіді.

6) 10.05.2011 року в Томаківській районній санітарно-епідеміологічній станції районним управлінням юстиції самостійно проведена контрольна перевірка стану правової роботи.

Інформація про розгляд довідки, яка була надана за результатами перевірки стану правової роботи станом на звітну дату не надходила в зв’язку з не закінченням терміну подання відповіді.

7) 10.06.2011 в Службі у справах дітей Томаківської районної державної адміністрації  Дніпропетровської області проведена планова перевірка, спільно з головним спеціалістом-юрисконсультом Відділу Держкомзему в Томаківському районі Дніпропетровської області Парубцем Є.О.

Інформація про розгляд довідки, яка була надана за результатами перевірки стану правової роботи станом на звітну дату не надходила в зв’язку з не закінченням терміну подання відповіді.

У ході вищезгаданих перевірок виявлено такі типові порушення:

1) Порушення вимог Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 № 1153 (далі – Примірна інструкція з діловодства) та Національного стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 №55 (далі – ДСТУ 4163-2003) щодо ведення організаційно-розпорядчої діяльності, а саме:

- проставлення на розпорядчих документах індексів, що суперечить вимогам підпункту 4.4.3. Примірної інструкції з діловодства;

- проставляння гербової печатки на наказах, що є порушенням п.п. 4.6.15 Примірної інструкції з діловодства;

- відсутній стабільний порядок розміщення обовязкових реквізитів, чим порушується вимога п.п. 4.1.2. Примірної інструкції з діловодства;

- поля на деяких наказах невстановленого розміру, що є порушенням абз. 4 п.п. 4.1.2. Примірної інструкції з діловодства;

- до реквізиту «Дата» в розпорядчих документах додаюється літера «р», що суперечить вимогам п.п. 4.3.1. Примірної інструкції з діловодства;

- схематичне зображення  малого державного герба України (тризуба), не відповідає вимогам опису зображення Державного Герба України згідно вимог постанови Верховної Ради України від 19.02.1992 №2137-ХІІ «Про Державний герб України». Також, розміри Державного Герба України (тризуба), що міститься на бланках наказів не відповідають вимогам постанови КМУ від 22.05.2004 №655 «Про затвердження зразків та описів печатки, бланка і вивіски національного закладу (установи)» та Опису бланка національного закладу (установи), затвердженого постановою КМУ від 22.05.2004 №655;

- викладення дати та реєстраційні номери наказів зазначені друкованим способом, що суперечить п.п. 3.3.4, Примірної інструкції з діловодства, яка встановлює, що реєстрація створюваного документу здійснюється у день підписання або затвердження, а п.п. 4.3.3 Примірної інструкції з діловодства, визначає: «Дата на документі проставляється особою, яка його підписує або затверджує, в момент підписання або затвердження»;

- гриф «ЗАТВЕРДЖУЮ» не відповідає встановленому зразку, часто зустрічаються документи, які не підписані, не датовані конкретною посадовою особою органу управління, яка його затверджує та з не проставленням печатки органу управління. Вказане порушення суперечить п.п. 4.6.12. Примірної інструкції з діловодства;

- викладеня датування словесно-цифровим способом, що не відповідає вимогам п.п. 4.3.2. Примірної інструкції з діловодства;

- деякі накази містять додатки, які мають реквізити затвердження, що не відповідають п.п. 4.6.13. Інструкції з діловодства.

2) Недотримання вимог Примірної інструкції з діловодства, що стосується розроблення, затвердження та запровадження номенклатури справ з урахуванням вимог Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств із зазначенням термінів зберігання документів, затвердженого наказом Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України від 20.07.1998 №41, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.09.1998 за №576/3016 (із змінами та доповненнями).

3) Не виконання вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 року за № 110 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.93 № 301 «Про трудові книжки працівників» щодо обліку та зберігання трудових книжок працівників;

4) Порушення вимог КЗпП України щодо наявності та порядку затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку;

 

2. До Томаківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області надіслано 7  довідок перевірки стану правової роботи (від 28.01.2011 № 01-113/98, від 03.02.2011                № 01-113/126, від 23.03.2011 № 01-113/255, від 17.05.2011 № 01-113/387, від 18.05.2011 № 01-113/390, від 10.06.2011 № 01-113/444, від 10.06.2011 № 01-113/445).  

 

3. В районному управлінні юстиції протягом 6 місяців 2011 року проведено 4 стажування, а саме:

- 20-21 січні 2011 року проведено стажування головного спеціаліста-юрисконсульта управління Пенсійного фонду України в Томаківському районі Дніпропетровської області (територіальний орган центральних органів виконавчої влади, урядових органів);

- 16-17 травня 2011 року проведено стажування головного спеціаліста-юрисконсульта Томаківської селищної ради Дніпропетровської області (орган місцевого самоврядування);

- 19-20 травня 2011 року проведено стажування радника з правового забезпечення Томаківської районної ради Дніпропетровської області (орган місцевого самоврядування);

- 02-03 червня 2011 року проведено стажування юриста Відділу Держкомзему у Томаківському районі Дніпропетровської області (територіальний орган центральних органів виконавчої влади, урядових органів).

           

            4. Протягом 6 місяців 2011 року проведено 6 семінарських занять з юристами місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій району  на такі теми:

1. «Нове в господарському процесуальному законодавстві» (28.01.2011), де були присутні 11 осіб та висвітлені такі питання:

- Загальна характеристика Господарського процесуального кодексу України.

- Порівняння попередньої та чинної редакції Господарського процесуального кодексу України.

- Офіційні видання Міністерства юстиції України та Єдиний державний реєстр нормативно правових актів.

- Обговорення питань семінарського заняття та відповіді на запитання учасників семінару.

До семінарського заняття було залучено юриста Томаківської селищної ради       Гребенюк І.В.

2. «Нове в цивільному процесуальному законодавстві» (31.01.2011), де були присутні 9 осіб і висвітлено такі  питання:

- Порівняння попередньої та чинної редакції Цивільного процесуального кодексу України.

- Офіційні видання Міністерства юстиції України та Єдиний державний реєстр нормативно правових актів.

- Обговорення питань семінарського заняття та відповіді на запитання учасників семінару.

3. «Нове в адміністративному судочинстві» (01.02.2011), де були присутні 10 осіб і висвітлено такі  питання:

- Загальна характеристика Кодексу адміністративного судочинства України.

- Офіційні видання Міністерства юстиції України та Єдиний державний реєстр нормативно правових актів.

- Обговорення питань семінарського заняття та відповіді на запитання учасників семінару.

4. «Ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації» (17.05.2011), де були присутні 14 осіб і висвітлено такі  питання:

- Порядок пред’явлення претензії підприємством та розгляду претензії підприємством.

- Ведення позовної роботи на підприємстві.

- Офіційні видання Міністерства юстиції України та Єдиний державний реєстр нормативно правових актів.

- Обговорення питань семінарського заняття та відповіді на запитання учасників семінару.

В якості доповідача до проведення семінарського заняття був залучений головний контролер-ревізор Контрольно-ревізійного відділу в Томаківському районі Лавріненко В.І., який висвітлив питання плану семінарського заняття «Організація бухгалтерського обліку на підприємстві. Аналіз стану стягнення дебіторської та кредиторської заборгованості.».

5. «Юридичні аспекти відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (20.05.2011), де були присутні 14 осіб і висвітлено такі  питання:

- Провадження у справах про банкрутство.

- Суб’єкти банкрутства.

- Заходи щодо запобігання банкрутству.

- Судові процедури, що застосовуються до платоспроможного боржника.

- Офіційні видання Міністерства юстиції України та Єдиний державний реєстр нормативно правових актів.

- Обговорення питань семінарського заняття та відповіді на запитання учасників семінару.

В якості доповідача до проведення семінарського заняття була залучена начальник Томаківського відділення Марганецької ОДПІ Рибка Р.А., яка висвітлила питання плану семінарського заняття «Особливості провадження у справах про банкрутство платника податків та порядок погашень його грошових зобов’язань згідно положень Податкового кодексу України.».

6. «Види відпусток та порядок їх надання» (23.05.2011), де були присутні 14 осіб і висвітлено такі  питання:

- Види відпусток. Визначення тривалості відпусток.

- Щорічні відпустки.

- Соціальні відпустки.

- Відпустки без збереження заробітної плати.

- Офіційні видання Міністерства юстиції України та єдиний державний реєстр нормативно правових актів.

- Обговорення питань семінарського заняття та відповіді на запитання учасників семінару.

В якості доповідача до проведення семінарського заняття був залучений соціальний інспектор управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Кунар І.В., який висвітлив питання плану семінарського заняття «Відповідальність за порушення трудового законодавства.»

Також, 14 березня 2011 року начальником районного управління Вакуленком Г.Г. та головним спеціалістом Полозком О.В. проведено спільне семінарське заняття для інших категорій в Томаківській районній державній адміністрації для керівників, працівників юридичних служб та осіб відповідальних за ведення кадрової роботи та проходження державної служби районної державної адміністрації, її управлінь, відділів інших структурних підрозділів, а також місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних, установ і організацій на тему: «Заповнення декларації про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця та особи, яка претендує на зайняття посади державного службовця щодо себе та членів своєї сім'ї», кількість присутніх – 28 осіб.

В якості доповідача було залучено начальника відділу організаційно-кадрової роботи райдержадміністрації Грабар Л.М., якою було висвітлено питання плану семінарського заняття «Основні положення нормативно-правових актів з питань декларування доходів державними службовцями.», окрім цього висвітлено питання:

- Порядок заповнення декларації про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця щодо себе та членів своєї сім'ї.

- Офіційні видання Міністерства юстиції України та єдиний державний реєстр нормативно правових актів.

- Обговорення питань семінарського заняття та відповіді на запитання учасників семінару.

 5. За звітний період розроблено 5 методичних рекомендацій з актуальних питань та з питань діяльності юридичної служби, а саме:

- «Нове в цивільному процесуальному законодавстві» (січень);

- «Нове в адміністративному судочинстві» (січень);

- «Нове в господарському процесуальному законодавстві» (січень);

- «Забезпечення права на доступ до публічної інформації» (квітень);

- «Юридичні аспекти відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (травень)»;

- «Порядок застосування дисциплінарних стягнень» (травень);

- «Види відпусток та порядок їх надання» (травень);

- «Ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації» (травень).

- «Перевірка стану правової роботи по-новому» (травень);

Також підготовлено одну пам’ятку на тему «Як мінімізувати корупційні ризики в діяльності державних службовців».

Категория: Мои статьи |  (20.06.2011)  
Просмотров: 947
Історія Томаківського району

Конвенція ООН про права дитини

Загальна декларація прав людини

Електронні сервіси Мін`юсту

Пошук по сайту

Інші веб-сайти
  • Викривач корупції
  • Стоп корупція
  • Доступ до правди
  • Контакт-центр Дніпропетровської ОДА
  • ЗОВ Закон Один для Всіх
  • Міністерство юстиції України


  •  
    Copyright MyCorp© 2010 - 2024 Юридичний портал Томаківщини