Інформація стосовно роботи Томаківського
районного управління юстиції з питань державної реєстрації нормативно-правових
актів за І квартал 2011 року
За І квартал 2011 року районним управлінням
юстиції здійснено ряд організаційних заходів з метою покращення роботи з питань
державної реєстрації нормативно-правових актів:
- проведено 3 наради з питань державної реєстрації
нормативно-правових актів;
-
проведено 1 семінарське заняття з працівниками відділів, управлінь та інших
структурних підрозділів Томаківської районної державної адміністрації
Дніпропетровської області (далі – районна державна адміністрація),
відповідальними за державну реєстрацію нормативно-правових актів;
- проведено
стажування 2 спеціалістів суб’єктів нормотворення, які здійснюють державну
реєстрацію нормативно-правових актів;
-
розроблено та надано для використання в роботі до районної державної
адміністрації 1 методичну рекомендацію з питань державної реєстрації
нормативно-правових актів.
Текст
зареєстрованого розпорядження з обов’язковим посиланням на номер і дату
державної реєстрації, публікувався та доводився до відома населення району районною
державною адміністрацією в районній газеті «Наш край». Інформація про зареєстровані
районним управлінням юстиції протягом І кварталу 2011 року нормативно-правові
акти, розміщувалася на інформаційних стендах районного управління юстиції;
публікувалася в районній газеті «Наш край»; перелік всіх зареєстрованих
районним управлінням юстиції нормативно-правових актів (разом з відомостями про
чинні акти, скасовані, втратили чинність та термін дії яких вичерпано)
розміщено в розділі сайту районного управління юстиції «переліки зареєстрованих
НПА»; тексти зареєстрованих нормативно-правових актів (одразу після їх
реєстрації) розміщуються на головній сторінці сайту районного управління
юстиції (http://tomakovka-just.at.ua).
Районним управлінням юстиції за І квартал 2011 року:
-
зареєстровано 1 розпорядження голови районної державної адміністрації з 1
поданого на державну реєстрацію (за І квартал 2010 року відповідно 4 із 4);
- відмов в державній реєстрації
нормативно-правових актів у звітному періоді не було (за І квартал 2010 року відмов
також не було);
- повернення нормативно-правових актів для доопрацювання
за І квартал 2011 року та за аналогічний період 2010 року не було;
- повернення актів без державної реєстрації як
таких, що їй не підлягають за І квартал 2011 року та за аналогічний період 2010
року не було;
- скасувань рішень про державну
реєстрацію нормативно-правових актів за І квартал 2011 року та за аналогічний період 2010 року не проводилось.
Районним управлінням юстиції здійснено 3 перевірки
стану дотримання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових
актів (за І квартал 2010 року проведено 2 перевірки), а саме в Управлінні
агропромислового розвитку районної державної адміністрації, Управлінні праці та
соціального захисту населення районної державної адміністрації та позапланову
перевірку в районній державній адміністрації. Під час проведення позапланової
перевірки в районній державній адміністрації було виявлено 1
нормативно-правовий акт, який підлягав державній реєстрації (за І квартал 2010
року таких актів виявлено не було) та в подальшому був скасований районною
державною адміністрацією; унесено 15 пропозицій щодо покращення стану зазначеної
роботи (за І квартал 2010 року внесено 6 пропозицій). Суб’єктами нормотворення
продовжують допускатись однотипні порушення вимог Примірної інструкції з
діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді
міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади,
затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.1997 №1153 із
змінами та доповненнями (далі – Примірна інструкція з діловодства) та Національного стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої
документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003»
затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного
регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 №55 (далі – ДСТУ). Так, при
виданні розпоряджень (наказів, доручень) суб’єктами нормотворення допускались
такі однотипні недоліки та порушення вимог Примірної інструкції з діловодства
та ДСТУ: у деяких додатках до спільних розпорядчих документів, а саме у
відмітках з посиланням на ці документи, їх дати та номери, допускалось проставляння прийменника «від» перед
датою, що є порушенням підпункту 5.22 ДСТУ та підпункту 4.11.2 Примірної
інструкції з діловодства; у відмітках додатків до розпорядчих документів під
час посилання на них не зазначалося дати та номеру розпорядчого документу, що є
порушенням вимог підпункту 5.22 ДСТУ та підпункту 4.11.2 Примірної інструкції з
діловодства; деякі додатки до спільних розпорядчих документів не були
підписані, що є також порушенням вимог підпункту 4.4 ДСТУ та підпункту 4.11.2
Примірної інструкції з діловодства; назви деяких додатків до розпорядчих
документів не співпадали з назвами, на які йшлося посилання у розпорядчому
документі, та було проведено його суцільну
нумерацію разом з додатками до нього, що є порушенням підпункту 5.22, 7.12 ДСТУ
та підпункту 4.11.1, 4.12.11 Примірної інструкції з діловодства; в деяких розпорядчих документах вступна та резолютивна
частини були розміщені суцільним текстом (не відокремлені одна від одної) з
недотриманням вимог підпункту 7.4 ДСТУ та підпункту 4.12.4 Примірної інструкції
з діловодства; в деяких додатках до розпоряджень голови райдержадміністрації викладалися
не достовірні та не повні найменування державних органів та громадських організацій,
які зазначено в законодавчих актах, положеннях про них, що не відповідає
вимогам підпункту 4.22 Примірної інструкції з діловодства; під час посилання на
постанову Кабінету Міністрів України від 27.04.1998 №578, у розпорядженні від
14.12.2010 №377-р було викладено її найменування, яке не відповідає дійсності; додаток
до розпорядження голови райдержадміністрації від 04.01.2011 №175-р не був пронумерований,
що не відповідає вимогам підпунктів 4.11.2 та 4.12.11 Примірної інструкції з
діловодства та підпункту 4.4 ДСТУ; у відмітці додатку до розпорядження від
06.01.2011 №16-р, під час посилання на цей розпорядчий документ зазначалася не
вірна дата розпорядження, що є порушенням вимог підпункту 5.22 ДСТУ та
підпункту 4.11.2 Примірної інструкції з діловодства. Керівництву перевірених установ було
рекомендовано детально переглянути виявлені порушення Примірної інструкції з
діловодства та ДСТУ при оформленні, виданні розпорядчих документів та в
подальшому не допускати вищезазначених помилок; районній державній адміністрації рекомендовано
визначити відповідним розпорядчим документом відповідальних
осіб (особу) за забезпечення дотримання у райдержадміністрації
законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів та забезпечити
належне та якісне виконання суб’єктами нормотворення вимог пункту 2 постанови
Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 №731. За звітний період інформація про виконання
рекомендацій районного управління юстиції та про вжиття відповідних заходів
щодо усунення виявлених в ході проведення перевірок порушень та недоліків,
надійшла від 3 перевірених суб’єктів нормотворення. З метою усунення порушення
законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів в районній
державній адміністрації, 24.02.2011 на оперативній нараді районного управління
юстиції (протокол №7) начальником районного управління юстиції спільно з
відповідальним головним спеціалістом районного управління юстиції, начальниками
загального та юридичного відділів районної державної адміністрації було
обговорено питання щодо додержання вимог чинного законодавства під час підготовки
та подання нормативно-правових актів районної державної адміністрації на
державну реєстрацію до районного управління юстиції.
Районним управлінням юстиції за І квартал 2011 року
переглянуто 31 нормативно-правовий акт, занесених до державного реєстру (за І
квартал 2010 року – 30), за результатами чого до 1 нормативно-правового акта
внесено зміни та доповнення (за І квартал 2010 року – 2); 0 нормативно-правових
актів визнано такими, що втратили чинність (за І квартал 2010 року – 3
нормативно-правових акта). За звітний період та за І квартал 2010 року
скасувань рішень про державну реєстрацію нормативно-правових актів,
зареєстрованих в районному управлінні юстиції за результатами перегляду зареєстрованих
нормативно-правових актів, не проводилось.
Звернень
до прокуратури з питань державної реєстрації нормативно-правових актів не
направлялось.
|