В межах роботи правової громадської приймальні
районного управління юстиції протягом 6 місяців 2010 року надано 103 роз’яснення чинного законодавства. На
особистому прийомі керівництвом районного управління юстиції прийнято 195
громадян. Протягом цього ж періоду до районного управління юстиції надійшло 3 звернення громадян що стосуються діяльності відділу ДВС управління, з них 1 заява та 2 скарги на дії державних виконавців відділу ДВС районного управління юстиції. За результатами розгляду звернень, на 3 з них надано розяснення вимог чинного законодавства.
Порушень термінів розгляду звернень громадян не було.
Для порівняння, пропонуємо ознайомитись з показниками роботи управління зі зверненнями громадян за І півріччя 2009 року:
- межах роботи правової громадської приймальні
районного управління юстиції надано 151 роз’яснення чинного законодавства;
- надійшло 4 звернення, з яких 4 заяви від заявника та стосувалися діяльності відділу РАЦС управління, на які надано 3 розяснення вимог чинного законодавства та 1 вирішено позитивно.
|