Юридичний портал Томаківщини
Меню сайта

Адвокат

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Інформація про стан розгляду поданої органу державної реєстрації прав, нотаріусу заяви (запиту)

Пошук відомостей в ЄДР

Статистика

Нравится
Главная » 2015 » Апрель » 23 » Про зміни у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
14:56
Про зміни у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

05 квітня 2015 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)". Метою прийняття даного Закону є дерегуляція господарської діяльності, що повинно дати можливість Україні підвищити позицію у рейтингу Doing Business.

Цим нормативно-правовим актом внесено ряд змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (далі - Закон).

Так, розширено коло суб’єктів, уповноважених здійснювати державну реєстрацію. Повноваження державного реєстратора, передбачені Законом, з прийому документів для надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та видачі оформлених результатів їх надання можуть виконувати посадові особи органів місцевого самоврядування, адміністратори центрів надання адміністративних послуг.

Запроваджено можливість державної реєстрації поза місцезнаходженням суб’єкта господарювання. Так, у разі збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, масових порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців може проводитися визначеними Міністерством юстиції України державними реєстраторами поза місцезнаходженням юридичної особи або місцем проживання фізичної особи, яка має намір стати підприємцем, та фізичної особи - підприємця.

Скорочено строк проведення державної реєстрації. Якщо раніше державна реєстрація юридичних осіб здійснювалася протягом трьох робочих днів з дати надходження документів, то сьогодні – у день надходження документів. Державна реєстрації фізичної особи - підприємця проводиться не пізніше наступного робочого дня після надходження документів (раніше - два робочих дні з дати надходження документів). Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних орсіб - підприємців (далі - ЄДР) надаються протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після надходження запиту (раніше – протягом 5 робочих днів).

Реєстраційний збір замінено адміністративним збором. Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подаються документи для проведення відповідної реєстраційної дії.

Так, за проведення державної реєстрації змін для юридичних осіб адміністративний збір становить 0,05 мінімальної заробітної плати, для фізичної особи-підприємця – 0,02 мінімальної заробітної плати.

За надання відомостей з ЄДР справляється плата у такому розмірі:

- 0,05 мінімальної заробітної плати - за надання витягу та довідки з ЄДР в паперовій формі;

- 0,02 мінімальної заробітної плати - за надання виписки з ЄДР в паперовій формі;

- 75 відсотків плати, встановленої частиною п’ятою статті 20 Закону, - за надання витягу, довідки та виписки з ЄДР в електронній формі.

Внесені зміни щодо інформування громадськості про проведені реєстраційні дії, а саме: інформації про реєстраційні дії не потребує опублікування у Бюлетені державної реєстрації, натомість така інформація буде оприлюднюватись на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Вдосконалено порядок інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами органів державної влади, а також порядок обміну документами в електронній формі.

Також внесено зміни щодо надання відомостей з ЄДР. 07.04.2015 набрав чинності Порядок надання відомостей з ЄДР, затверджений наказом Міністерства юстиції України 31.03.2015 №466/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 березня 2015 року за №349/26794 (далі – Порядок), відповідно до якого запроваджено нові електронні сервіси щодо отримання інформації з ЄДР.

Порядком встановлена можливість юридичної або фізичної особи в електронній формі отримати витяг, виписку, довідку за допомогою Інтернету. Відповідно до Порядку інформацію з ЄДР в електронному вигляді можна отримати:

- через Реєстраційний портал у вигляді виписки, витягу та довідки, засвідчених його електронним цифровим підписом;

- програмними засобами ведення ЄДР через офіційний веб-сайт розпорядника ЄДР у вигляді виписки щодо юридичної особи, витягу, довідки;

-  шляхом безоплатного доступу до ЄДР через офіційний веб-сайт розпорядника ЄДР шляхом їх пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування.

В квітні 2015 року Міністерством юстиції України реалізовано одразу 2 проекти он-лайн послуг.

Послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ» дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з ЄДР.

При цьому:

- для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання ЕЦП;

- витяг формується автоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;

- «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але мають однакову юридичну силу з паперовою формою;

- сплата за послугу проводиться онлайн за допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;

- отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.

Типи «Онлайн-витягів» аналогічні «паперовим», що надаються державними реєстраторами.

Кожен «Онлайн-витяг» має унікальні реквізити, за допомогою яких його можна перевірити та завантажити повторно.

За таким же принципом реалізована послуга «ОНЛАЙН-ДОВІДКА» - електронна довідка з ЄДР. Її відмінність – довідка містить інформацію лише про наявність або відсутність в ЄДР суб`єкта господарювання.

Крім того, з серпня 2011 року успішно існує електронна державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яка здійснюється за допомогою Реєстраційного порталу. Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)" встановлено особливості проведення державної реєстрації на підставі електронних документів. Так, до визначення на законодавчому рівні та запровадження в Україні альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації особи під час доступу до ресурсів державних інформаційних систем:

- електронні документи, що подаються відповідно до цього Закону, крім документів, що засвідчують повноваження уповноваженої особи, засвідчуються електронним цифровим підписом заявника згідно з вимогами законодавства у сфері електронного цифрового підпису;

- ідентифікація особи заявника, який подає електронні документи відповідно до цього Закону, здійснюється шляхом перевірки електронного цифрового підпису заявника за допомогою посиленого сертифіката відкритого ключа.

http://rs-tomakivka.at.ua


Рекомендувати:
Просмотров: 461 
Історія Томаківського району

Конвенція ООН про права дитини

Загальна декларація прав людини

Електронні сервіси Мін`юсту

Пошук по сайту

Календар
«  Апрель 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Інші веб-сайти
  • Викривач корупції
  • Стоп корупція
  • Доступ до правди
  • Контакт-центр Дніпропетровської ОДА
  • ЗОВ Закон Один для Всіх
  • Міністерство юстиції України


  •  
    Copyright MyCorp© 2010 - 2024 Юридичний портал Томаківщини