Юридичний портал Томаківщини
Меню сайта

Адвокат

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Інформація про стан розгляду поданої органу державної реєстрації прав, нотаріусу заяви (запиту)

Пошук відомостей в ЄДР

Статистика

Нравится
Главная » 2013 » Июль » 5 » Інформація щодо роботи Томаківського районного управління юстиції з питань систематизації законодавства за І півріччя 2013 року
09:41
Інформація щодо роботи Томаківського районного управління юстиції з питань систематизації законодавства за І півріччя 2013 року

1. Облік актів законодавства.

1.1 Види журналів обліку актів законодавства, які ведуться в управлінні юстиції згідно з п. 2.3.4. та додатками 1,2 Положення про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства в органах та установах юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15.04.2004 № 31/5 (далі - Положення):

  • Журнал обліку юридичної літератури (номер справи за номенклатурою № 01-72);

  • Журнал обліку міжнародних договорів (№ 01-84);

  • Журнал обліку законів Верховної Ради України (№ 01-73);

  • Журнал обліку постанов Верховної Ради України (№ 01-74);

  • Журнал обліку указів Президента України (№ 01-75);

  • Журнал обліку розпоряджень Президента України (№ 01-76);

  • Журнал обліку постанов Кабінету Міністрів України (№ 01-77);

  • Журнал обліку розпоряджень Кабінету Міністрів України (№ 01-78);

  • Журнал обліку актів Міністерства юстиції України (№ 01-79);

  • Журнал обліку актів Конституційного суду України (№ 01-80);

  • Журнал обліку актів Верховного суду України (№ 01-81);

  • Журнал обліку актів Національного банку України (№ 01-82);

  • Журнал обліку нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України (№ 01-83).

1.2 Наявність систематичної картотеки згідно з Класифікатором галузей законодавства, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 02.06.2004 № 43/5 (далі-Класифікатор) та з додатком 3 Положення.

В районному управлінні юстиції ведеться систематична картотека згідно з Класифікатором галузей законодавства.

2. Підтримання нормативно-правових актів у контрольному стані.

2.1. Термін, протягом якого вносяться зміни та доповнення до контрольних примірників актів законодавства.

Постійно по мірі внесення змін та доповнень до чинного законодавства вносяться зміни та доповнення до контрольних примірників вищевказаних актів.

3. Заходи, вжиті управлінням юстиції з популяризації інформації щодо офіційних видань Міністерства юстиції України, Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів (у тому числі через ЗМІ, веб-ресурси) серед органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, приватних нотаріусів, правоохоронних органів, підприємств, установ, організацій, навчальних закладів та громадян.

Районним управлінням юстиції проводяться наступні заходи щодо розповсюдження інформації про офіційні видання Мін’юсту.

Інформація про офіційні видання Мін’юсту розміщена на веб-сайті районного управління юстиції (http://tomakovka-just.at.ua), на інформаційному стенді районного управління юстиції та на інформаційних стендах відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби районного управління юстиції та відділу державної виконавчої служби районного управління юстиції.

На семінарських заняттях з юристами місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій району 16.01.2013 року на тему: «Деякі питання застосування чинного законодавства про відпустки», 24.01.2013 року на тему: «Особливості декларування майна, доходів, витрат та зобов’язань фінансового характеру в 2013 році», 15.02.2013 року на тему: «Нове в законодавстві про банкрутство», 15.02.2013 року на тему: «Проблеми укладення та виконання попередніх договорів», 19.04.2013 року на тему «Правові аспекти становища тимчасово виконуючого обов’язки керівника», 04.04.2013 року на тему: «Заходи протидії корупції та здійснення контролю за додержанням державними службовцями антикорупційного законодавства», 31.05.2013 року на тему: «Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень по новому», 01.06.2013 року на тему: «Державна реєстрація права на земельні ділянки» розповсюджено інформацію про офіційні видання Мін’юсту та Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів. Всього проведено 8 семінарських занять.

При проведенні стажувань юристів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій району одним із питань стажування включається питання щодо ознайомлення з порядком систематизації законодавства та вимогами до кодифікаційно-довідкової роботи, а також щодо функціонування Єдиного державного реєстру нормативних актів. Протягом І півріччя 2013 року проведено 5 таких стажувань.

При проведенні планових перевірок стану правової освіти, правової роботи та систематизації законодавства, а саме: в Відділі культури і туризму районної державної адміністрації (січень), Управлінні ветеринарної медицини в Томаківському районі (березень), Службі у справах дітей районної державної адміністрації (березень), Управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації (квітень), Відділі освіти районної державної адміністрації (травень) розповсюджено інформацію про офіційні видання Міністерства юстиції України та Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів, а також однією із рекомендацій, що включені до довідок, було включено рекомендацію щодо передплати на одне, за вибором, із офіційних друкованих видань Мін’юсту (всього 5 рекомендацій).

Також районним управлінням юстиції надіслано листи з пропозиціями щодо передплати офіційних видань Мін’юсту до керівників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, селищному та сільським головам, голові Томаківської районної державної адміністрації та голові Томаківської районної ради (вих. №№ 01-83/150 – 01-83/153 від 11.03.2013, №№ 01-86/364 – 01-86/367 від 05.06.2013).

4. Контроль за діяльністю підвідомчих органів та установ юстиції з питань систематизації законодавства.

4.1. Кількість проведених перевірок у відділах ДРАЦС, ДВС, ДНК).

Протягом І півріччя 2013 року здійснено 1 планову перевірку стану систематизації законодавства у відділі ДРАЦС реєстраційної служби районного управління юстиції (16.05.2013).

Перевіркою в відділі ДРАЦС реєстраційної служби районного управління юстиції встановлено, що посадова інструкція спеціаліста І категорії не містить питань щодо роботи з ведення напрямку кодифікаційно-довідкової роботи; ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів України здійснюється шляхом ведення відповідно журналів обліку: нормативно-правових актів Верховної Ради України; нормативно-правових актів Президента України; нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України; нормативно-правових актів Міністерства юстиції України та міжнародних договорів. Але ведення вказаних журналів здійснюється з певними порушеннями вимог пункту 2.3.2 Положення про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства в органах та установах юстиції України, затвердженого наказом Мін’юсту від 15.04.2004 № 31/5. За результатами перевірки стан роботи відділу ДРАЦС реєстраційної служби районного управління юстиції з питань систематизації законодавства визнано таким, що організовано на задовільному рівні та потребує покращення з деяких напрямів.

4.2. Реалізація матеріалів перевірок та виконання рекомендацій.

Районним управлінням юстиції здійснюється контроль за реалізацією матеріалів перевірок та виконанням рекомендацій в установах де були проведені перевірки систематизації законодавства, а саме: 16 травня 2013 року проведена планова перевірка стану систематизації законодавства в відділі ДРАЦС реєстраційної служби районного управління юстиції. Інформація про усунення недоліків та виконання рекомендацій, наданих районним управлінням юстиції за результатами проведеної перевірки, надана відділом ДРАЦС реєстраційної служби районного управління юстиції від 28.05.2013 № 310/03.1-29.

4.3. Кількість проведених нарад, семінарів з працівниками управління юстиції, підвідомчих органів та установ юстиції.

На 19 оперативних нарадах при начальнику районного управління юстиції, за присутності начальників відділу державної виконавчої служби районного управління юстиції, реєстраційної служби районного управління юстиції, відділу держаної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби районного управління юстиції обговорено питання систематизації законодавства.

4.4. Стажування працівників підвідомчих органів та установ юстиції, на яких покладено обов’язки щодо ведення напрямку систематизації законодавства.

Протягом І півріччя 2013 року районним управління юстиції проведено 1 стажування державного виконавця відділу державної виконавчої служби районного управління юстиції Тюпи О.В., на якого покладено обов’язки щодо ведення напрямку систематизації законодавства (05.06.2013).

5. Ведення систематизації законодавства юридичною службою органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації.

5.1. Кількість проведених перевірок в юридичних службах, де перевірявся стан роботи з напрямку систематизації законодавства:

За І півріччя 2013 року не проводилися перевірки в юридичних службах, де перевірявся стан роботи з ведення систематизації законодавства у зв’язку з відсутністю юридичних служб, або наявністю вакантних посад в юридичних службах органів виконавчої влади, державних підприємствах, установах та організаціях району. Але при проведенні 5 перевірок стану правової роботи перевірявся стан ведення систематизації законодавства у перевірених установах.

5.1.1. дата проведення перевірки та назва установи;

За звітний період районним управлінням проведено 5 перевірок стану правової роботи в органах виконавчої влади, державних підприємствах, установах та організаціях району під час проведення яких, перевірявся стан систематизації законодавства. Так, зокрема: 25 січня 2013 року в Відділі культури і туризму районної державної адміністрації; 12-13 березня 2013 року в Управлінні ветеринарної медицини в Томаківському районі; 10 квітня 2013 року в Управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації; 18 квітня 2013 року в Службі у справах дітей районної державної адміністрації та 14-15 травня 2013 року в Відділі освіти районної державної адміністрації.

5.1.2 стан забезпечення офіційними друкованими виданнями, в тому числі офіційними виданнями Міністерства юстиції України;

Всі вищезгадані об’єкти перевірок не забезпечені офіційними друкованими виданнями (окрім Відділу культури і туризму - «Голос України» та «Урядовий кур’єр», Відділу освіти – «Урядовий кур’єр» та інформаційний бюлетень «Вісник Президента України», Управління соціального захисту населення - «Урядовий кур’єр» та інформаційний бюлетень «Офіційний вісник Президента України») та не здійснюють передплату на офіційні видання Міністерства юстиції України, в тому числі на бюлетень «Офіційний вісник України».

5.1.3. ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів, яким чином;

В установах, що перевірені, не здійснюється ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів в паперовому вигляді (журнальна форма), але здійснюється в електронному вигляді (тексти є в наявності в електронному вигляді).

5.1.4. підтримання актів законодавства в контрольному стані, їх зберігання;

Також, в перевірених протягом І півріччя 2013 року установах не здійснюється підтримання актів законодавства в контрольному стані, так як вони не забезпечені офіційними виданнями, які містять тексти актів законодавства.

5.1.5. відслідковування інформації про офіційне оприлюднення актів законодавства (офіційні друковані видання, Інтернет, «Ліга:Закон» тощо);

Всі перевірені установи відслідковують інформацію про офіційне оприлюднення актів законодавства за допомогою мережі Інтернет тобто мають доступ до офіційних сайтів Верховної Ради України, Президента України, Урядового порталу, Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України, Міністерства культури України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України тощо, а також Відділ культури і туризму через «Голос України» та «Урядовий кур’єр», Відділ освіти – «Урядовий кур’єр» та «Вісник Президента України», Управління соціального захисту населення - «Урядовий кур’єр» та інформаційний бюлетень «Офіційний вісник Президента України».

5.1.6. наявність нормативної бази актів законодавства: (актів законодавства України, актів законодавства УРСР і СРСР, що застосовуються відповідно до компетенції);

В ході перевірок, встановлено також, що всі працівники об’єктів перевірки мають в своєму розпорядженні тексти актів законодавства України, актів законодавства УРСР і СРСР, що застосовуються відповідно до їх компетенції.

5.1.7. забезпечення перегляду власних нормативно-правових актів з метою приведення їх у відповідність до Конституції та законів України, інших актів законодавства.

Власні нормативно-правові акти перевірених установ не переглядаються з метою, приведення у відповідність до Конституції та законів України, інших актів законодавства.

5.2. Участь спеціалістів, відповідальних за систематизацію законодавства у складі робочих груп з перевірок роботи юридичних служб.

В зв’язку з призначенням на посаду з 28.03.2013 року головного спеціаліста районного управління юстиції Скляр О.В., відповідальної за систематизацію, остання брала участь у здійсненні лише 3 перевірок, а саме: в Управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації, в Службі у справах дітей районної державної адміністрації та Відділі освіти районної державної адміністрації.


Г.Г.Вакуленко, начальник Томаківського районного управління юстиції


Рекомендувати:
Просмотров: 911 
Історія Томаківського району

Конвенція ООН про права дитини

Загальна декларація прав людини

Електронні сервіси Мін`юсту

Пошук по сайту

Календар
«  Июль 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Інші веб-сайти
  • Викривач корупції
  • Стоп корупція
  • Доступ до правди
  • Контакт-центр Дніпропетровської ОДА
  • ЗОВ Закон Один для Всіх
  • Міністерство юстиції України


  •  
    Copyright MyCorp© 2010 - 2024 Юридичний портал Томаківщини