Постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року №976 "Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень" (далі - Постанова), затверджено Положення про Єдину систему опрацювання звернень; Порядок взаємодії Офісу Президента України, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення належного реагування на звернення, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету; Типове положення про регіональний контактний центр.
Положення про Єдину систему опрацювання звернень визначає порядок функціонування Єдиної системи опрацювання звернень, яка складається із суб’єктів, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом "єдиного вікна" належне реагування органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України, державних колегіальних органів, на звернення громадян, фізичних осіб - підприємців, підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування. До суб’єктів Єдиної системи належать державна установа "Урядовий контактний центр", регіональні контактні центри Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва і Севастополя, контактні центри та довідкові телефонні лінії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, державних колегіальних органів, приймальня Кабінету Міністрів України. Фінансування робіт із створення та забезпечення функціонування Єдиної системи здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, відповідних місцевих бюджетів.
Порядок взаємодії Офісу Президента України, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення належного реагування на звернення, які надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету, визначає механізм взаємодії Офісу Президента України, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення належного розгляду звернень громадян, фізичних осіб - підприємців, підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування, що надходять за допомогою засобів телефонного зв’язку на урядову "гарячу лінію" та з використанням Інтернету через веб-сайт Урядового контактного центру, Єдиний веб-портал органів виконавчої влади, а також веб-сайт Офіційного інтернет-представництва Президента України.
Основним завданням регіонального контактного центру є забезпечення належного розгляду органами виконавчої влади, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, Офісом Президента України, державними колегіальними органами звернень, що подаються громадянами, фізичними особами - підприємцями, підприємствами, установами, організаціями, органами місцевого самоврядування за допомогою цілодобової телефонної лінії регіонального контактного центру та через Інтернет.
Постанова набрала чинності 10.12.2019.
Ознайомитись з офіційним текстом Постанови можна за наступним посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/976-2019-%D0%BF#n2.
-Адвокат Валерій Павленко-
Рекомендувати:
|