Постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2017 року №1025 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. №1128 і від 21 грудня 2016 р. №990" внесено зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1128 та Порядку здійснення контролю у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року №990.
Так, пункт 19 Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1128, доповнено абзацами такого змісту: "У разі скасування судом рішення Мін’юсту про задоволення скарги або про відмову у розгляді скарги, у тому числі без розгляду її по суті, Мін’юст не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження рішення суду приймає рішення про скасування відповідного власного рішення у формі наказу.
Рішення Мін’юсту у випадку, передбаченому абзацом другим цього пункту, у разі скасування рішення про відмову у розгляді скарги, у тому числі без розгляду її по суті, виконується суб’єктом розгляду скарги не пізніше наступного робочого дня з дати його прийняття шляхом повторного розгляду скарги відповідно до Законів.
Рішення Мін’юсту у випадку, передбаченому абзацом другим цього пункту, у разі скасування рішення про задоволення скарги виконується державним реєстратором шляхом внесення відповідних записів до реєстрів відповідно до Законів. У разі коли після задоволення Мін’юстом скарги та внесення відповідного запису до реєстрів у таких реєстрах проведено інші реєстраційні дії, внесення відповідних записів до реєстрів здійснюється державним реєстратором виключно за наявності судового рішення, яким вирішується питання щодо правового статусу таких реєстраційних дій.”.
Пункт 2 Порядку здійснення контролю у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року №990, після абзацу першого доповнено новим абзацом такого змісту: "До розгляду скарги, поданої відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, з метою повного та всебічного її розгляду, що потребує отримання додаткових відомостей по суті скарги, зокрема пояснень державного реєстратора/суб’єкта державної реєстрації, копій документів, на підставі яких проведено реєстраційні дії, за ініціативою Мін’юсту можуть залучатися його територіальні органи.". У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом третім.
Вищезазначену постанову опубліковано в Урядовому кур'єрі від 04.01.2018 за №2 та Офіційному віснику України від 05.01.2018 за №2.
Офіційний текст постанови за посиланням - http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1025-2017-п/print.
Нагадаю, що вищезгадані Порядки визначають процедуру розгляду відповідно до Законів України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
-голова Громадської організації "Правозахисна варта Томаківщини" Валерій Павленко-
Рекомендувати:
|